Monday, November 10, 2008

Kelirulah I

Dalam cite Mat Salih, aku kadang2 terasa ada beberapa kekeliruan...Cthnya,..

1. Biasanya dalam cite penyiasatan, action misteri dan cite yang sewaktu dengannya, hero kalau nak cari maklumat yang gile babi punya complicated diorang taip dkt google je...search..tros jumpa.Sedangkan aku nak cari maklumat pasal aircond pon susah..yang ada cuma iklan je..hurm,misteri..

2. Orang jahat kalau tembak hero sampai abis peluru pon mesti x kena..walaupon org jahat 2 ada 10 orang tp kalau hero yang tembak sekali je tros terguling berdarah2 orang jahat 2...wah..hero betol.

3. Anak2 buah ketua penjahat senang2 je mati...sekali tembak je dah out..tp kalau ketuanya lepas kene pukul, kene tembak 10 kali baru mati. 2 pon sempat lagi bercakap dengan hero sebelum mati.hurm...

ada banyak lagi tp aku lupa..sebab ngantuk kot..mebi esok2 kalau aku igat aku tambah2 lg..zzzzzzzzzzzz

0 comments: