Monday, November 10, 2008

You Ni Photographer ke?

Peh....soalan maut ni selalu ditanya pada aku....mmg perangai org ni kalau nampak mamat kacak bawak kamera gedabak besar tros cop orang 2 photographer,walaupon mamat kacak 2 pakai kamera pinjam je..mungkin disebabkan 2 jugak ada orang tanya aku ni photographer ke x..biar aku explain sikit....aku bukan photographer.Aku x reti pakai kamera..jauh lg nak jd photographer..Sirius..Betol aku ada kamera gedabak sebijik tp sumpah aku x tau guna..dah try belajar x lepas2 jugak...susah tol nak amik gambo rupanya..aku selalu baca dalam blog,dgr2 org yang terer photo cakap pasal ramai budak2 skrg ada DSLR tp x reti nak pakai{2 termasuk aku la 2}....beli buat berlagak dkt member2{tp yg ni aku x,aku beli sebab minat}...tp ambik gambar macam kayu..cara pegang kamera pon salah{mcm aku la 2,tp skrg aku dah tau cara betol haha :>}..kenyataan 2 betol.memang ramai orang macam 2.Sebab 2, aku nak belajar pakai kamera betol2..biar aku tau pakai supaya xde la orang cakap kamera je besar tapi amek gambar macam haram jadah hehehe...so arap2 lps ni xde dah orang tanya aku,you ni photographer ke?OK..Dah aku nak baca Digital Camera Magazine jap...hehehe

0 comments: