Thursday, June 17, 2010

Antara Perkara Yang Orang Buat Orang Kata Aku Pelik

1. Aku suka menghafal dialog dari filem. Contohnya antara dialog yang aku suka ialah " This is England,this is England and this is England (Filem This Is England)" " My mother always said, life was like a box of chocolates, you never know what you're
gonna get (Filem Forrest Gump)" "Choose life, choose job, choose career, choose big f**kin' television(Filem Trainspotting) dan banyak lagi.

2. Aku suka menonton filem yang boring(bagi mereka) dan lembab berbanding filem aksi atau filem lawak. Contohnya aku suka filem Casablanca, Whisper of The Heart, Love Conquers All. Tambahan pula aku kutuk filem Avatar, Transformers dan Adnan Sempit(Yang diorang suka sangat tu)dengan mengatakan filem-filem tu sangat boring haha.

3. Aku suka baca karya-karya novel, buku, blog yang aku sendiri tak faham. Contohnya karya Sufian Abas dan Adolf Hitler.

4. Aku suka dengar musik dari Perancis, Russia dan Sarawak. Contohnya Yann Tiersen, Mikhail Smirnov dan Jerry Kamit.

5. Aku budak skema, geek tapi pakai seluar ganas-ganas(koyak-koyak) dan bergaya habis Rockstar.Tambahan pula aku pakai kasut steel toe tapi tak tahu apa kejadahnya kegunaan steel toe tu.

6. Aku lebih suka black and white berbanding warna (hitam putih bukan warna ok). Contohnya 2 poster dalam bilik aku Black & White(dua-dua poster Marilyn Monroe), beg aku juga Black & White(Lonsdale cetak rompak) dan aku juga suka filem Black & White.

3 post dalam satu hari..Damn....

0 comments: