Thursday, June 17, 2010

Kick Ass



Ye aku tau cite ni dah basi tapi Kick Ass is awesome!!! Terbaik. This is what a superhero should be! Ganas, kejam, sadis huahauhauahaua...Actually aku dah muak dengan cerita-cerita superhero yang terlampau baik hati dan berlemah lembut dengan penjenayah. Tapi Kick Ass dah bawa kelainan. Di sini heronya dari seorang geek menjadi seorang yang tidak teragak-agak menarik picu bazooka(Thanks to super-awesome-acrobatic Hit-Girl)...Whooaa... Jalan cerita dia memang tak logik,(contohnya polis seolah-olah tak buat kerja dalm cite ni.) so aku x letakkan filem ni dalam list filem terbaik pernah aku tengok. Tapi idea tentang superhero tak perlu baik hati buat aku suka gile filem ni (walaupun cite Watchmen sebelum ni mengangkat idea yang sama & aku suka jugak dan Watchmen adalah antara filem superhero terbaik pernah aku tengok selain The Dark Knight). Ready to get your ass kicked? Go watch Kick Ass(pada sape-sape yang belum tengok lah)!!

0 comments: