Sunday, February 8, 2009

10 Things I Know About Me

1. Baik hati, peramah, pemalu, beriman, sopan santun dan tak kedekut. X caya tunggu aku menang One In A Miilion, aku belanja korang roti canai mamak sorang sekeping.

2. Rock. Dulu rambut panjang tapi sekarang dah pendek sebab kene paksa potong rambut oleh mama aku.

3. Suka tengok cite dari UK sebab cite dia lagi rare, ganas, sadis, rock dan realiti tapi dulu aku pernah layan cite Hindustan sampai nak nangis.

4. X suka makan makanan fast food sebab x kenyang. Tapi kalau dibelanja aku tibai je. X caya try la offer.

5. Suka pakai seluar koyak sebab aku rock. Seluar baru pon aku selamba yaya je koyak pakai pisau.

6. Suka Pop Art sebab sape x suka popular hahahaha. Buktinya jenguk2 la audition AF, One in A Million dsb.Bersepah umat nak popular kt situ.

7. Suka tengok awek cun tapi x berani nak ngorat sebab biasanya awek cun ditemani oleh balak x berapa hensem tapi ada besi ( merangkap kereta, jam berjenama, atau motosikal rempit)

8. Suka menyanyi. Suara aku sedap jugak. Tapi aku main drum, susah nak nyanyi.

9. X reti-reti main gitar walaupon dah setahun belajar. X suka sangat main gitar tapi belajar jugak sebab kalau nyanyi sambil main gitar nampak cool dan ramai awek suka.

10. Aku ada banyak barang berjenama tapi semua x ori atau dalam bahasa pasarnya barang "local" kecuali Converse buruk aku tu je sepasang yang ori. Tu pon beli time offer 50 %. Eh, dah cukup 10 ea?

0 comments: