Wednesday, February 11, 2009

Situasi Ini Boleh Terjadi pada Anda.

Lokasi: Pasar Ramadhan.
Masa: +-6:30 p.m

Aku dengan Yazid pegi ke pasar Ramadhan. Er..sebetulnya aku tumpang Yazid pegi pasar Ramadhan naik moto dia. Lepas puas membeli belah makanan yang kitaorang x pernah makan masa bukan Ramadhan tu, kitaorg balik ke tempat parking moto. Yazid pon dgn confidentnya start moto tu. Ajaibnya, moto tu x nak hidop. Yazid try banyak kali tapi tetap x hidop jugak. Aku dah mula terfikir bala apa yang menimpa aku hari tu. Adakah kerana itu "sign" aku terbatal puasa kerana terkorek hidung ataupon moto tu keletihan berpuasa jugak. Aku pon x pasti.

Aku cakap dengan Yazid.

Aku: Bro pecite ni bro?

yazid: tah la.asl xnak hidop aaa..pelik.selalu elok je moto nih.

Lepas dua-tiga minit termenung, Yazid pandang moto sebelah.

Yazid: Oh, patutlah xnak hidup..kita salah moto. Tu baru moto aku!

1 comments:

agent_sesat said...

aku boleh bayangkan muka yazid ngan blur2 nya itu...
hahaha,...