Thursday, February 12, 2009

REMAJA

Satu petang masa aku tengah lepak2 kt rumah tetiba ada la dua ekor mamat ni nama dia sorang Mr. X dan sorang lg Mr. XX(Dua2 bukan nama sebenar. terima kasih) dengan loratnya panggil aku dengan 2-3 orang lagi kawan aku. " Weh tolong aku jap, aku nak amek gambar korang untuk projek aku lah", Kata Mr. X. Aku cakap ,"Aku pakai short je ni.Xpe ke?Project apa nih?" Mr.XX plak menyampuk. "Xpe. Tolong wei aku nak kene submit dah nih." So aku bajet ni mesti project yang lecturer diorg bagi nih.

Maka kitaorang pun amek la gambar kt taman belakang rumah aku. Macam macam gaya plak mamat tu suh kitaorang buat. Leceh gile. Tapi tolong member punya pasal aku ok kan je. Suruh aku berenang kuak lentang atas rumput pon aku buat. Settle amek gambar kitaorg, Mr.XX dan Mr.X ucap terima kasih dan tros blah.

Sebulan lepas tu ada kawan aku YM aku", Wei,muka korang masuk majalah REMAJA!Glamour siot!Hahahaha!"

Cibeng!!!

1 comments:

agent_sesat said...

maner?? aku nak tgk..remaja biler weeeiii?? siot lahh..saper yg kena??